Samsung търпи загуби заради отмяната на Олимпиадата в Токио

Компанията вероятно ще се върне към чертожната дъска, за да промотира нов топ телефон

27.03.2020 | 11:35 Редактор: Юлия Христова
Samsung търпи загуби заради отмяната на Олимпиадата в Токио

За корейския технологичен концерн Samsung Electronics Co Ltd Олимпиадата в Токио през 2020 г. щеше да бъде нейният трамплин за постигане на дълго сдържана цел - да генерира значителни постъпления на доходоносния пазар на смартфони в Япония, където Apple Inc доминира, пише Investor.bg.

Но след като игрите бяха отложени за 2021 г. поради пандемията на коронавирус, дългосрочните маркетингови планове на спонсора, съсредоточени върху новия смартфон S20, който излезе на пазара твърде рано, са се объркали, предава Ройтерс.

Забавянето може също да означава, че южнокорейският технологичен гигант е изгубил решителна възможност. Очакваше се той да рекламира 5G способността на апаратите в рекламите си на Олимпиадата, с цел да привлече население, въодушевено да гледа игрите с авангардна технология, преди Apple да пусне свой 5G продукт на пазара.

"Samsung имаше желание да използва олимпийските игри, за да се справи в Япония. В този смисъл това е лоша ситуация“, заявява пред Ройтерс човек, запознат с операциите на Samsung, като отбелязва, че Samsung и други спонсори ще трябва да коригират плановете си.

"Голяма част от инерцията за търсене на смартфони при предстоящите олимпийски игри също ще изчезне“, заявява източникът, пожелал да остане анонимен, тъй като не е упълномощен да говори по въпроса.

Бивши служители и анализатори на Samsung поясняват, че компанията вероятно ще се върне към чертожната дъска, за да промотира нов топ телефон, който трябва да излезе през следващата година.

На въпрос за въздействието на отлагането на Олимпиадата върху стратегията си за пазара в Япония Samsung отказва коментар, като заявява само, че ще продължи да предоставя иновативни технологии за японските клиенти, независимо от това кога започват игрите.

Въпреки че Samsung е най-големият в света производител на смартфони по обем, но държи само част от японския пазар.

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК