Досегашното лого на BMW с използваше от 1997 г. и според ръководството на баварския производител вече е остаряло, така че се стигна до неговата смяна. Новата емблема има за цел да привлече младежката аудитория, която живее в "цифров свят“.
Новото лого дебютира при концептуалния модел Concept i4, показан във вторник. То запазва кръглата си форма, но се отличава по шрифта на буквите, както и по външната част.
Досега тя беше цветна, но вече е напълно прозрачна, като ще може да отговаря и на съответния цвят на каросерията на дадения автомобил. Освен това, емблемата изглежда по-плоска и така напомня за знака на BMW от 1963 г.
Цялата статия четете на AutoMedia.bg.
Снимка: Bloomberg/Alex Kraus
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Какво ви очаква в любовта тази седмица?
Бюджета на държавата, на НЗОК и на ДОО вече са внесени в НС
ЦСКА 1948 не успя да победи последния Добруджа
Седмичен любовен хороскоп за 8 - 14 декември
Хранителен режим при атеросклероза
Как влияе на психиката работата от вкъщи?
Инсулинова резистентност и метаболитен синдром – как са свързани?
УМБАЛ „Лозенец“ с безплатни кардиологични прегледи за жени от 15 до 19 декември
Единствена по рода си: В Индонезия се роди бебе от вида гигантска панда
Учените са изумени: Кометата 3I/ATLAS носи ключова за живота молекула
Компактна и ярка: Hubble снима блестяща синя галактика
SpaceX ще построи две стартови площадки за Starship на Кейп Канаверал
Европейски лидери подкрепиха Зеленски и Украйна
Хороскоп за 9 декември 2025
Тежка катастрофа със загинал
Мощно земетресение с магнитуд 7,6 разтърси Япония
Второ издание на инициативата "(НЕ) Сам вкъщи" подготвят в Общинския приют за кучета
Rheinmetall: В преговори сме с всички европейски и натовски партньори за договори - Част 1
SOFIX достигна до нов 17-годишен рекорд от 1112,91 пункта
Владимир Путин нареди незабавно преструктуриране на руската икономика
Китайски изтребители прихванаха японски F-15 край Окинава