Uber съкращава 1/3 от глобалния си маркетинг отдел

Компанията ще редуцира състава си с 400 служители

30.07.2019 | 14:40 Редактор: Елена Несторова
Uber съкращава 1/3 от глобалния си маркетинг отдел

Компанията за споделено пътуване Uber Technologies съкращава една трета от глобалния си маркетинг отдел, пише Investor.bg, позовавайки се на източник на Bloomberg.

Съкратени се очаква да бъдат около 400 служители. Главният изпълнителен директор на Uber Дара Косровшахи е уведомил служителите за промените, като им е изпратил имейл в понеделник. 

"Днес има генерално усещане, че макар да растем бързо ние се забавяме. Това се случва естествено, докато компаниите стават по-големи, но е нещо, което трябва да адресираме бързо”, допълва той.

Съкратени ще бъдат около 1,6% от служителите на Uber по целия свят. Това е първата голяма реорганизация на звеното за маркетинг и комуникации, откакто Джил Хейзълбейкър, дългогодишен негов директор, пое контрол над групата миналия месец.

Тя наследи Ребека Месина, бивш главен маркетинг директор, който съблюдаваше работата на около 1 200 души по време на 9-месечната си служба в компанията.

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК