fallback

М. Попов: Хората вече комуникират с брандовете, предизвикателстовото е да се прави дългосрочно

Мирослав Запорожанов, съосновател на ZapoMedia Мартин Попов, генерален мениджър на Interactive Share

14.04.2015 | 11:00 Автор: Дориана Ранкова

В България за маркетинга е сложено равенство с рекламата, която се купува, за да се стигне максимално бързо до потребителя. Ако нямаш пари - нямаш реклама. С появата на интернет нещата се промениха - ти съществуваш в интернет и маркетингът се наложи чрез комуникацията там, около това мнение се обединиха гостите в студиото на  Boom&Bust Мирослав Запорожанов и Мартин Попов.

Бъдещето е в това да създаваш съдържание и да имаш добавена стойност за потребителя. Хората комуникират с брандовете, откакто интернет е навсякъде. Вече обаче те трябва да комуникират дългосрочно, акцентира Попов.

Конвенционалният маркетинг е директно съобщение за потребителя, контент маркетинга обяснява решението на проблема на потребителя. Това остава във времето и затова е по-полезен за бранда, чрез следа в интернет, която са оставили, смята Запорожанов. Много от кампаниите, които се правя вече за образователни, допълни Мартин Попов.

 

Boom&Bust с водещи Кузман Илиев и Владимир Сиркаров

 

 

fallback
fallback