fallback

Олимпиадата в Токио остана без топ спонсора си

От автомобилния гигант все пак ще предоставят 3340 коли за придвижването на спортистите

19.07.2021 | 11:35 Автор: Елеонора Танева

Олимпийските игри в Токио останаха без основния си спонсор дни преди началото на най-чаканото спортно събитие в света. Японският автомобилен концерн Toyota реши всички телевизионни реклами, свързани с летните олимпийски игри в Токио, да не бъдат излъчвани.

Изпълнителният директор Акио Тойода и други служители няма да присъстват на церемонията по откриването на Игрите на 23 юли, въпреки че производителят на автомобили е един от най-големите спонсори, съобщава Nikkei Asia Review. 

Решението е мотивирано с объркването относно начина, по който ще се проведат Олимпиадата и Параолимпийските игри. От автомобилния концерн изтъкват, че все още има неща, "които не се разбират" по отношение на операциите, свързани със събитието.

Няма да се реализират и телевизионни реклами с участието на олимпийски състезатели, на фона на продължаващия ръст на заразените с Ковид-19. Компанията все пак ще рекламира спортистите, които спонсорира, на своя уебсайт.

Автомобилният гигант все пак ще осигури 3340 превозни средства за придвижването на спортистите, сред тях - електромобили и водородни коли. Остава и ангажиментът за роботи, които ще бъдат използвани за различни инициативи около Олимпиадата, пише investor.bg.

Първият случай на заразен с Ковид-19 в Олимпийското село в Токио беше в събота. Организационният комитет  на Олимпиадата съобщи, че общо 15 човека, имащи отношение към Олимпиадата, са дали положителна проба за Ковид-19. 

В Токио на 12 юли беше въведено извънредно положение, което ще бъде в сила до 22 август. 

Снимка: БГНЕС

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Спорт
fallback