fallback

Преди изборите в САЩ: И Spotify спира политическата реклама

По-рано Twitter предприе такъв ход, но Facebook още я допуска

30.12.2019 | 12:29 Автор: Ивет Арабова

Шведската онлайн платформа за музикален стрийминг Spotify ще спре да публикува американски политически реклами от началото на 2020 г., съобщава Bloomberg. Подобен ход направи и Twitter през тази година.

Мерките ще важат за основната услуга на Spotify, която се поддържа предимно от реклами, както и за оригиналните и ексклузивни подкасти, обяви компанията. Платформата никога не е продавала политически реклами в други държави, така че промяната засяга единствено САЩ, информира Bloombergtv.bg.

Spotify определя хода като пауза и допълва, че в бъдеще може да възобнови публикуването на политически реклами.

Междувременно Facebook продължава да допуска политическа реклама. Не се проверява дали съдържанието на рекламите в социалната мрежа е фактологически вярно, което доведе до критики от страна на активисти и кандидатите за президент от Демократическата партия Бърни Сандърс и Елизабет Уорън.

Снимка: Reuters

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК  

fallback
Още от Свят
fallback