На "Черния петък": Американците харчили 5,3 млн. долара на минута в интернет

Компаниите предложили по-високи отстъпки заради пазаруването през Деня на благодарността

01.12.2019 | 11:25 Редактор: Ралица Братанова
На

Тъй като Денят на благодарността се падна шест дни по-късно, отколкото миналата година, компаниите за търговия на дребно в САЩ засилиха рекламните си кампании и предложиха по-големи отстъпки върху продукти като домакински уреди, спортни стоки, телевизори, потребителски стоки и играчки на "Черния петък".

Потребителите са откликнали на предложенията за изгодни сделки. Те са харчили 5,3 млн. долара на минута за онлайн покупки по време на "Черния петък", сочат данните на Adobe Analytics. 

Към 21:00 ч. в петък общите разходи за покупки в интернет на американците са възлезли на 5,4 млрд. долара, с което продажбите в "Черния петък" са напът да достигнат 7,6 млрд. долара, което е ръст с 22,3% спрямо миналата година, сочат данните на Adobe.

Това ще бъде вторият най-натоварен ден за онлайн продажбите в историята след Кибер понеделника през 2018 г.

Adobe очаква приходите от онлайн продажби този Кибер понеделник да достигнат 9,4 млрд. долара.

Най-популярните стоки, които са попаднали във виртуалните кошници, са включвали играчки от "Замръзналото кралство" 2, видеоигрите FIFA 20, Madden 20 и Nintendo Switch и електроника като фритюрници, AirPod-и и телевизори Samsung, сочат данните на Adobe.

Гигантите в електронната търговия са доминирали продажбите в Деня на благодарността, като са постигнали ръст от 244% спрямо миналата година. Същевременно по-малките търговци на дребно са отбелязали повишение на продажбите си с 61 на сто.

Снимка: Pixabay

Цялата статия четете на Investor.bg.

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК