fallback

"Активни потребители": Скандалът с израелските туристи ще се пренесе върху бранша

Намръщени сервитьори, хазарт и евтин алкохол спъвали родния туризъм

15.07.2019 | 08:21 Автор: Юлия Христова

Ситуацията с израелските туристи, при която хотелиер стигна до саморазправа с клиенти, е необяснима и недопустима. Това каза в "България сутрин" председателят на Сдружение "Активни потребители" Богомил Николов. 

"Предметът на спора няма значение, скандали от подобен род се пренасят върху целия бранш. Проблемът донякъде се дължи на изключително ниската култура по Черноморието", посочи той.

Николов обясни, че често се случва даден турист да бъде настанен в стая, различна от тази, която е резервирана. В подобни случаи, ако резервацията е директна, трябва да предявим претенции към самия хотелиер. 

"Концепцията на родния туризъм се основава на евтин алкохол, хазарт и т.н.", подчерта събеседникът. 

"За мен най-големият дефицит е именно в разликата при отношението спрямо примерно това, което виждаме в Гърция и Турция - обноските са на първо място. У нас си имаме проблема на "намръщения сервитьор", посочи той пред Bulgaria ON AIR.

По думите на Богомил Николов в "Активни потребители" редовно се получават и сигнали за некоректни таксита. Най-честите примери са в района на летището, пилоните на НДК в София. Те използвали така наречените помпи и удвоявали, дори утроявали сметките. 

"Коректните превозвачи и ДАИ не вземат мерки. Клиентите не са толкова силни да се справят. Най-малкото, че срещу тях често пъти стои бабаит с анцуг", заяви още събеседникът.

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от България сутрин
fallback