fallback

Спад в онлайн търговията у нас. Какви са причините?

10.08.2016 | 13:31 Автор: Мария Аладжова

Отчетеният спад в онлайн търговията в България през първото шестмесечие на 2016 е логичен резултат от двуцифрените ръстове през предишните полугодия. Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов по Bloomberg TV Bulgaria. В „Бизнес старт“ с водещ Иван Нончев той направи разбивка на работата на поверената му организация в разгара на летния сезон.

Нормално е след като през предишните шестмесечия онлайн търговията е записвала ръстове от по 30-35% в един момент да се наблюдава известно поемане на глътка въздух, допълни той.

Маргаритов определи работата на КЗП като способстваща превръщането на България в един "нормален и цивилизован европейски пазар". Той се обоснова с това, че "търговците стават все по-лоялни", а все повече хора отиват при представители на комисията за консултация, не само когато са станали жертва на нарушение. 

Все пак той предупреди за някои нелоялни практики на търговците по морето, които все още е възможно да се срещнат. Сред тях е "надписването на цените в менютата на ресторантите в евро, вместо в лева, за да може клиентите да останат с впечатлението, че са попаднали на добра оферта". 

Целия разговор може да видите във видеото на Bloomberg TV Bulgaria

fallback
fallback