Социалните мрежи срещу живия контакт: Беше ли успешна кампанията?

Младите искат да дадат доверието си на хора, на които могат да повярват, каза Росен Стоянов

04.04.2021 | 10:45 Редактор: Юлия Христова

Послания, кампания и очаквания от новите народни представители.

Политиците не ни казаха нищо ново, това сме го чували в годините назад. Преповтаряха се отчети за свършеното. Предимно в социалните мрежи преминаха кампаниите, но и там дигиталните събития не бяха организирани по съответния начин - като комуникация. Това каза в Изборното студио на Bulgaria ON AIR преподавателят по политически комуникации в НБУ проф. Росен Стоянов

По думите му се предполага, че ще има около 50% избирателна активност.

"Не видях променени лидери и не видях изобщо лидери. Никога технологията няма да успее да замести живия контакт, за да замени посланията, които да бъдат запомнени", обясни той. 

Според него няма защо да се чудим, че повечето млади хора ще продължават да опитват да намерят реализация извън България.

"Ако имаше нещо различно, открояващо се - то щеше да генерира по-висока избирателна активност. Имаме и една умора от невъзможността да видим себе си в утрешния ден. В края на годината ни очаква коренно различен вид избори. Там ще трябва кандидатите да се срещнат в телевизионните студиа, за да можем да оценим интелектуалния потенциал на онези, които искат да ни управляват", подчерта Стоянов.

От думите му стана ясно, че избирателят става все по-модерен, младите ползват свободно интернет и дори от гледна точка на дигиталния свят и нашите стереотипи се променят - искаме динамика

"Младите искат да дадат доверието си на хора, на които могат да повярват", допълни събеседникът.

Гледайте целия разговор във видеото

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК