Има една традиционна аудитория от малко по-възрастни хора, които искат просто устройство за обаждания и съобщения. Това коментира в предаването Money.bg Джеймс Робинсън - старши вицепрезидент на HMD.
"При поколение Z има два водещи фактора - първият е носталгията по 90-те и 2000 години, която е факт в момента. Има я обаче и дигитална умора особено след коронавируса. Те имат нужда просто да се изключат. Проучване показва, че потребителите на 16 до 24 години активно търсят начин да си починат от всичките си устройства. Смятам, че това е много голям фактор", каза той.
Старши вицепрезидентът на HMD цитира и проучване на компанията сред 10 хиляди родители.
"Над 50% от тях съжаляват за това, че са дали на детето си смартфон на ранна възраст. Затова и родителите искат да си върнат контрола и използват по-простия мобилен телефон като първо средство за комуникация с децата си", посочи още Робинсън пред Bulgaria ON AIR.
Той допълни, че всичко това ще се отрази и в тенденциите при мобилните телефони през 2025 г.
Целия разговор гледайте във видеото.