fallback

ПР експерти в студиото на Bulgaria ON AIR: В предизборната кампания липсваха послания

Поведението на основните партии е граничело с арогантност, анализира Радина Ралчева

06.11.2016 | 19:36 Автор: Мария Аладжова

Смешна, арогантна кампания и без послания. Така в общи линии я определиха ПР експертите Александър Христов, Любомир Аламанов и Радина Ралчева в изборното студио на Bulgaria ON AIR.

"Беше кратка кампания, доколкото я имаше, кандидат-президентите изобщо не успяха да я разгърнат. Посланията им бяха твърде близки едно до друго", коментира Радина Ралчева. По думите ѝ липсата на отличаващи се послания граничи с арогантност спрямо избирателя, защото големите политически сили се държат така, сякаш вече всичко е предопределено.

"Някои от основните претенденти за поста не отидоха на последния дебат и това според мен е показателно", добави ПР експертът. 

"Повечето от посланията бяха от типа "Слънцето изгрява от Изток" - общи и такива, които срещаме на всякакви избори", подкрепи я Александър Христов.

Според него, наред с липсата на устойчиви послания, е имало и голяма доза експлоатиране на страхове - от нарастващо напрежение и война до бедност и безсилието на слабите. Христов подчерта, че сред кандидатите не са липсвали и такива с крайни послания, които по думите му са помогнали на дадените кандидати да се покажат по някакъв начин, а и този начин на комуникация излизал по-евтино.

"Една от най-жалките кампании, които сме гледали, донякъде стигаше до елементи на срамна кампания", добави от своя страна Любомир Аламанов. Той сподели тезата си, че основните кандидати за "Дондуков" 2 не са влезли в открит дебат помежду си, защото не знаят какво да кажат и как да го кажат.

fallback
Още от България
fallback