Carrefour няма да се слива с Пикадили

Двете компании ще се управляват самостоятелно

20.07.2015 | 14:50
Carrefour няма да се слива с Пикадили

Carrefour няма да се слива с Пикадили, съобщи КМБ Б.В., член на Маринопулос Груп, основен франчайзър на Carrefour в България с мейл до медиите на 20 юли 2015.

КМБ Б.В.няма да продължи сливането с АП Март АД, собственик на веригата Пикадили. Двете вериги ще продължават самостоятелно да се управляват.

 

Икономическата конюнктура спряла сделката, каза директорът на Пикадили.

 

Първият магазин Carrefour бе открит през 2009. През 2014 КБМ България обедини дейността си с АП Март АД, собственик на Пикадили. Джойнт-венчърът бе реализиран с развитието на двете марки, съобщава Карфур на сайта си.

Шест месеца след промяна в мениджмънта на Пикадили, марка основана преди 20г., веригата обяви 10% ръст в броя на клиентите и 6% ръст на продажбите през декември 2014, съобщава компанията на сайта си.

 

Маринопулос, присъстваща в Гърция, Кипър, България, Албания и др. балкански страни се раздели с френската Carrefour Group, която отстъпи дяловете си през 2012 заради гръцката криза.

 

Това лято Маринупулос продаде веригата Starbucks в България и Румъния на полската публична компания AmRest Sp.z o.o. за 16,4 млн евро.