Пощенска банка обяви своето мащабно стратегическо партньорство със Столична Община – Район Витоша с цел подобряване на градската среда и повишаване на финансовата грамотност на учениците в района. В рамките на сътрудничеството, като част от първия етап на проекта, банката поема ангажимент да подпомогне финансово реновирането и облагородяването на ключова локация - площад „Знаме на мира“ в кв. Павлово, с бюджет от 68 000 лв. Инициативата, част от кампанията „ДоброДЕТЕлите на София“, с която Столична Община насърчава различни бизнеси да подкрепят обновяването на 130 детски площадки, има за цел да създаде по-приятна и функционална среда за жителите и гостите на града.
Модерното пространство ще бъде изградено с акцент върху устойчивостта, за да може повече деца да имат къде да играят безопасно. Предвижда се геомоделиране на терена, монтиране на нови детски съоръжения, изграждане на нови алеи, поставяне на перголи за сянка и включване на повече зеленина, от която районът се нуждае най-вече през летните месеци. Заедно със своите служители Пощенска банка ще участва в различни инициативи за подобряване, освежаване и обновяване на зелени площи, алеи и детски съоръжения в района. С това партньорство банката отново подчертава своя дългосрочен ангажимент и политика за социалната отговорност и устойчивото развитие, като продължава да инвестира в средата и младите хора у нас.
„Щастливи сме да обединим усилия със Столична Община – Район Витоша за подобряване на средата, в която живеем и работим. Убедени сме, че заедно можем да създадем не само по-приветливи пространства, но и да дадем важни знания на младото поколение. Като социално отговорна компания с над 30-годишна история и множество проекти за облагородяване на средата, подкрепа на образованието и грижата за младите хора, заставаме зад каузата повече деца да имат къде да играят безопасно. На територията на Столична Община има недостатъчно детски площадки и голяма част от тях имат нужда от постоянна поддръжка. Вярваме, че можем да допринесем за по-добрия им външен вид. За нас това партньорство надгражда досегашните ни усилия заедно с нашите служители да облагородяваме пространствата, които ни заобикалят – в красивата Витоша планина, а сега и в градска среда. Това е поредната детска площадка, която ще изградим с грижа за най-малките, като се надяваме, че събирайки игрите в едно ново и модерно пространство, тя бързо ще се превърне в любимото място на всички в района“, коментират от Пощенска банка.
В допълнение към благоустройството на района, в рамките на втория етап от проекта, експерти на банката ще проведат обучения по финансова грамотност в избрани училища на територията на Район Витоша. Така учениците ще придобият важни финансови знания и умения за отговорно управление на личните финанси, които ще им бъдат полезни в реалния живот. Бъдещите млади професионалисти, които се интересуват от финансовия сектор, ще имат възможност да изкарат стаж в банката, като по този начин ще придобият практически опит и ще се запознаят с предизвикателствата и възможностите на реалната работна среда.
„С това партньорство искаме да насочим вниманието към още една важна тема – финансова грамотност. За да подкрепим учениците по пътя на тяхното развитие ще организираме участието на нашите служители като експерти в обучения по финансова грамотност в училищата на територията на Район Витоша, а учениците, които имат интерес да се развиват във финансовата сфера са добре дошли на стаж при нас, за да им покажем, че работата в банка далеч не е скучна, а е интересна и добър трамплин за развитие. Надяваме се, че и други компании ще се вдъхновят и ще поемат по нашия път, за да може практиката и теорията да се срещнат и да имаме едни успешни млади хора в бъдеще, готови да покоряват върхове в реални работни условия след като завършат училище или университет“, допълват още от Пощенска банка.
В последните години Пощенска банка реновира или изгради изцяло нови детски образователни кътове във Витоша планина на стойност близо 100 000 лв., сред които детската площадка в района на Златните мостове, детския кът над Драгалевския манастир, както и изцяло създаденото креативно пространство за учене, игри и забавление на открито – „Зелена класна стая“, реализирано в партньорство с Mastercard България и ДПП „Витоша“. За действията си в подкрепа на децата, устойчивите инвестиции в образованието и зелените пространства, компанията е носител на множество награди, сред които златната награда в категория „Green Influencer“ от първото издание на иновативния конкурс Leaders of Influence Awards 2023 на b2b Media, и се открои сред „Най-зелените компании на България” с 4 отличия за своите устойчиви проекти, които в пълна степен кореспондират с ключовото ѝ послание – да бъде банка за зелени идеи.
Повече информация за проектите на банката и многопластовата ѝ политика за корпоративна социална отговорност може да бъде намерена на www.postbank.bg
Георгиев: Само за миналата година са 106 присъдите за сексуални посегателства срещу деца
Тихомир Безлов: Големият проблем за политиката в страната ни е, че няма устойчивост
Максимумът на метеорния поток Геминиди за 2025 г. ще настъпи утре
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
На повърхността на луната на Юпитер – Европа, е забелязан гигантски черен „паяк“
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Идват коледните банкети: Как да се забавляваш, без да рискуваш кариерата си?
До дни ще се родят първите бебета, създадени с помощта на изкуствен интелект
Какви защити имат евробанкнотите и как да разпознаем истинските?
Броят на чужденците в Европа се увеличава, нужни са за работна ръка
Какво вещаят звездите за 2026 година?
Ръководството на лекарския съюз получи мандат да подпише нов рамков договор за 2026-2028 г.
Baidu запълва празнината, която Nvidia остави на пазара на AI чипове в Китай
Cartier е новият Rolex за поколението Z благодарение на Тейлър Суифт
Парижкото споразумение за климата навърши 10 години, но мисията е далеч от изпълнена