Новият застрахователен продукт "ХЕТТРИК" набира скорост

Михаил Милев от "Мусала Иншурънс Брокер" представи комбинацията от каско, домашно имущество и злополука в една полица

22.02.2022 | 16:17 Редактор: Тодор Петров

Нов застрахователен продукт се появи на българския пазар. Това е "Комбинирана застраховка ХЕТТРИК – автокаско, домашно имущество и злополука в една полица".

"Най-новата ни услуга няма аналог на пазара. Работихме над нея над година и половина, за да може да предложим нещо уникално на нашите клиенти. Това е комбиниран продукт, който съдържа 3 вида застраховки - каско, домашно имущество и злополука. Обединени са в една полица", обясни Михаил Милев - мениджър "Проучване на пазари" в "Мусала Иншурънс Брокер".

В предаването "Money.bg" по Bulgaria ON AIR той посочи, че са се спрели именно на тези застраховки, тъй като са най-малко застъпени като интерес и не може да се получат лесно от клиентите, които не са добре запознати с необходимостта от тях.

"Застраховаме най-важните неща - семейството, дома и автомобила", подчерта Михаил Милев.

От "Мусала Иншурънс Брокер" са установили липса на покрития по стандартните полици, които може да се сключат индивидуално от клиентите. По тази причина са създали комбиниран продукт, допълвайки покритието с нови рискове, за да бъдат хората напълно спокойни. Добавили са рискове като счупване на керамични плотове на печки, разходи за отключване при изгубен или откраднат ключ, разходи за откриване на ВиК авария, разходи за преиздаване на банкови и лични документи.

"Застраховаме и домашния любимец на семейството. Няма значение дали е куче или котка. Застраховаме него, както и отговорността, ако то навреди на трети лица", отбеляза Милев.

На въпрос на водещия Георги Минев, кой застраховател стои зад новата полица, гостът в студиото отговори:

Предлагаме услугата съвместно с "Булстрад". Установихме, че предлагат нещо, което се доближава максимално до търсеното от нашите клиенти. Заедно с тях направихме този нов троен пакет.

Рекламно лице на продукта е легендарният Христо Стоичков. По думите на Михаил Милев той е кръстник на продукта "ХЕТТРИК". Носителят на Златната топка е държал да се запознае детайлно с продукта и застрахователя преди да стане рекламно лице.

Милев добави, че масово българинът предпочита да застрахова автомобила си, но така остават незащитени другите важни неща - здравето и домът. При инцидент това би довело до сътресения в семейния бюджет.

"Затова този продукт е изцяло насочен към тези клиенти. В случай на злощастно събитие да имат полезно обезщетение. С тройния пакет искаме да напомним на клиентите, че не биха платили голяма цена за наистина важните неща", каза още мениджърът "Проучване на пазари" в "Мусала Иншурънс Брокер".

В полицата си от "Мусала Иншурънс Брокер" са подготвили три варианта за нуждите на всеки клиент. Цените на полицата за година започват от 185 лв., а най-скъпият пакет е 425 лв. 

Интересът към продукта вече е доста сериозен и предстои да видим как ще повлияе на цялостния пазар, стана ясно още от думите на Милев.

Гледайте целия разговор във видеото. 

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК