Европейците купуват риба, препарати, сметана... Българинът - ракия

Французите залагат масово на презервативите и виното

30.04.2020 | 22:47 Редактор: Юлия Христова

Повече от месец светът е изправен пред безпрецедентна изолация, а с това се промени и начинът на пазаруване. След първоначалния бум на търсене на тоалетна хартия, в различните държави по света има и други търсени стоки. 

В Германия купуват повече тоалетна хартия и перилни препарати, а във Франция - риба и доматен сос. Това показват данните на изследователския институт Нилсен. А според други публикации французите купуват масово презервативи и вино. 

Купувачите в Испания са наблегнали на продукти за грижа за кожата, в Италия - на пуканки и боя за коса, а във Великобритания - на битата сметана. 

И докато във Франция вероятно се отдават на любовта, то у нас се залага на традицията. В България процъфтява онлайн търговията със спиртни напитки. Във Facebook има десетки обяви на мераклии за ракия. 

А наше проучване на пазара показа, че хората купуват само най-необходимото. Според други проучвания в Съединените щати се купуват повече оръжия, а в Турция - одеколон. 

Вижте повече във видеото.

В момент като този социалната изолация се явява изключително важен фактор, който е ключов за превенцията на обществото. Bulgaria ON AIR апелира всички, които имат възможност - бъдете #ОтговорниВкъщи

Снимка: Димитър Кьосемарлиев, Bulgaria ON AIR

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК