Louis Vuitton се опитва да превземе Олимпийските игри в Париж?

Chaumet създава златни, сребърни и бронзови медали

04.02.2024 | 12:54 Редактор: Толя Стоянова
Louis Vuitton се опитва да превземе Олимпийските игри в Париж?

Летните олимпийски игри ще се проведат в Париж и въпреки обещанията за по-затегнати мерки, най-голямата компания за луксозни стоки в света се отнася към събитието като към свое. LVMH, която е оглавявана от Бернар Арно, прави всичко възможно, за да превземе Париж през 2024 г., пише Wall Street Journal.

Една от марките ѝ бижута – Chaumet, създава златни, сребърни и бронзови медали за Олимпийските и Параолимпийските игри. Един от модните ѝ брандове – Berluti, пък създава униформите, които френските спортисти ще носят по време на пищна церемония по откриването. Шампанското Moët и конякът Hennessy пък ще се предлагат във всяка VIP ложа.

Тази ключова роля струва на LVMH 150 млн. евро, твърди източник, запознат с въпроса. Това прави групата най-големия местен спонсор на Париж 2024.

"Игрите са в Париж, а LVMH представлява имиджа на Франция. Няма как да не сме част от това", заяви най-големият син на Бернар Арно и председател на Berluti - Антоан Арно.

Насочването на конгломерата към Олимпиадата отразява по-големия стратегически скок в спорта от страна най-големите компании за луксозни стоки в света. Те осъзнават, че нарастващият дял от техния бизнес зависи от потребители, до които могат да достигнат чрез изключително популярни събития, които обръщат гръб на старомодната ексклузивност. Около 60% от продажбите на луксозни стоки в света идват от хора, които харчат по-малко от 2000 евро годишно за такива продукти, пише Boston Consulting Group.

Четете повече в investor.bg.

Снимка: БГНЕС