Пощенска банка и Visa изградиха специален интерактивен кът на фестивала Aniventure Comic Con 2023

Посетителите на най-мащабното събитие за поп култура у нас имаха възможност да участват в томболата на финансовата институция за PlayStation 5

04.08.2023 | 14:18 Редактор: Михаела Кирилова

Какво обединява косплей, манга, аниме, гейминг и комикс културата? Почитателите на всички тези стилове имаха възможност да им се насладят по време на най-мащабния фестивал за поп култура у нас Aniventure Comic Con 2023, който се проведе на 8 и 9 юли в Интер Експо Център в град София. Най-цветното събитие събра повече от 20 000 души и популярни звезди от България света, за да споделят много емоции в множество интересни панели, демонстрации, прожекции и лекции.

В рамките на организационната програма на фестивала Пощенска банка заедно с Visa изградиха специален интерактивен кът, в който приветстваха участниците и предизвикаха тяхната креативност с разнообразни забавления, изненади и награди. 

Модерен кът за творчество и много игри 

За да насърчат и да позволят на посетителите да покажат своя потенциал и състезателен дух, двете компании предложиха на участниците забавна програма с множество активности на терен. Кулминационният момент по време на изложението на щанда на Пощенска банка и Visa беше организираната томбола с голямата награда PlayStation 5, която привлече интереса на посетителите и над 500 души се регистрираха за участие в нея. Всеки един от терените в обособеното пространство беше вдъхновен от специалната Младежка програма "Project YOUth" на Пощенска банка, а дизайнът на всяка една инсталация в модерния кът бе изрисуван с помощта на преподаватели от Националната художествена академия. 

Всяко предизвикателство си струва

"Децата ще се оправят навсякъде" - това е посланието, от което е вдъхновена специалната Младежка програма „Project YOUth“ на Пощенска банка и с което кореспондира концепцията в създаването на интерактивния щанд по време на Aniventure Comic Con 2023. Освен томболата за спечелване на PlayStation 5, на място бе разположен и вълнуващ кът с привличащи вниманието off-road колички и трудни за преминаване терени, чиято идея е още веднъж да докаже символиката на посланието. Изпълнени с множество препятствия, всички те водят до един и същи резултат - победа. Защото децата и младежите разполагат с неповторим дух и усещане, които могат да отключат потенциала им на победители. 

Финансови суперсили за съвременни младежи 

Пощенска банка създаде специалната Младежка програма "Project YOUth" с идеята да вдъхнови най-малките и да им предостави съобразен с техните потребности и възраст банков продукт, с който да открият вселена от нови финансови възможности. Програмата е разпределена в три възрастови групи – от 7 до 14 години, от 14 до 18 години и от 18 до 26 години. "Project YOUth" предоставя интересни финансови предложения за дебитни карти за деца и младежи, с ползването на които те придобиват нови и полезни навици, научават повече за ролята на парите и формират от малки своята финансова култура. Едновременно с това им осигурява удобство при извършване на ежедневните им разплащания, като са предвидени и подходящи индивидуални лимити, съобразени с възрастта им. 

Изключителен интерес за необятни възможности
Отговорността още от детска възраст сами да умеем да разпределяме джобните си пари, да следим и управляваме своите разходи, както и непрекъснато да развиваме познанията си по финансови теми е от ключово значение. Все повече родители и младежи съзнават този процес, което се потвърждава и от данните на Пощенска банка. В най-голямата възрастова група – от 18 до 26 години, финансовата институция отчита изключително висока активност и отбелязва ръст от 27% при откритите младежки програми за месец юни спрямо предходния месец май. 

Вкус за различни ценители
Най-малките клиенти на банката имат възможност да избират сами и дизайна на своята дебитна карта от специално създадените шест предложения, с който смело да представят себе си във финансовия свят на възрастните и да изразят своята индивидуалност. Цветни и отличителни, впечатляващи и различни са концепциите на визуализацията на картите, с които активно ще започнат да опознават заобикалящия ги свят на големите. Защото използването на дебитни карти възпитава подходящо потребление, отговорно поведение и разумно управление на личните финанси, и то от най-ранна възраст. С участието си в най-мащабния фестивал за поп култура у нас Aniventure Comic Con 2023 и благодарение на разнообразието от дейности и игри на място, които Пощенска банка и Visa осигуриха на място, е отчетен близо 70% ръст на новозаявените младежки дебитни карти.

Информация относно всички условия по Младежката програма "Project YOUth" на Пощенска банка и опциите, които тя предлага, може да бъде открита във всеки офис от широката клонова мрежа на институцията в страната, както и онлайн на www.postbank.bg.