Шоколадът - продуктът, от който потребителите не се лишават и в пандемия

Laederach отваря най-големия си магазин до момента в Ню Йорк

21.12.2020 | 10:55 Редактор: Искра Ангелова
Шоколадът - продуктът, от който потребителите не се лишават и в пандемия

Докато компании за търговия на дребно фалират една след друга, швейцарският производител на шоколад Lindt & Spruengli завзема пазарен дял в САЩ, а конкурентът Laederach отваря най-големия си магазин до момента в Ню Йорк, предава Bloomberg.

Шоколадът се превръща в един от продуктите, от които потребителите не биха се лишили в трудни времена. Американският пазар за него се е разширил с необичайно двуцифрено число през юни и юли, а през септември ръстът е останал по-висок в сравнение с нивата преди Ковид, съобщава компанията Sanford C. Bernstein, като се позовава на данни на Nielsen.

Laederach отваря магазин с площ от 230 кв. м на Пето авеню в Ню Йорк в четвъртък близо до Rockefeller Center. Семейният бранд е известен в Швейцария с пресния си шоколад, който остава на рафтовете само няколко седмици.

Плановете за отваряне на голям физически магазин няма как да останат незабелязани, след като пандемията доведе до фалити на търговци на дребно като Brooks Brothers и J.C. Penney. Потребителите, които искат да си угаждат с достъпен лукс, се насочват към шоколада, казва анализаторът на Bernstein Бруно Монтейн.

Laederach навлезе в САЩ преди една година с очакването, че скоро страната ще се превърне в един от най-големите ѝ пазари извън Швейцария.

"Нямаме никакви съмнения, че след пандемията продажбите ще се възстановят и ще растат отново както преди. Като семеен бизнес можем да мислим дългосрочно", коментира главният изпълнителен директор на компанията Йоханес Ледерах.

Компанията не публикува редовно финансови резултати, но е имала приходи от 120 млн. швейцарски франка (135 млн. щатски долара) през 2016 г. и ръст на продажбите от около 14% в края на февруари. Тя продава продуктите си в 15 страни, включително Германия, Сингапур и Канада. Веригата планира да отвори магазин и във Вашингтон през февруари, съобщава Investor.bg.

Lindt, известна с бонбоните си Lindor, също се представя добре в Европа напоследък със среден ръст на продажбите от 25% през второто полугодие. Това може да е добре дошло за коледните празници, след като производителите на шоколад се сблъскаха със слаб период по време на Великден по-рано през пандемията.

Снимка: БГНЕС

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК