Времето на дигиталната мода дойде

Фирми предлагат дигитални дрехи между 11 и 9500 долара

15.11.2019 | 23:15 Редактор: Стефанка Митева
Времето на дигиталната мода дойде

По-рано тази година Ричард Ма, главният изпълнителен директор на базираната в Сан Франциско охранителна компания Quantstamp, похарчи 9 500 долара за дигитална рокля за жена си.

Става дума за рокля, проектирана от модната къща The Fabricant, предоставена като изображение на съпругата на Ричард, Мери Рен, което след това може да се използва в социалните медии.

"След 10 години всички ще бъдат "облечени" в дигитална мода. Това е уникален спомен. Това е знак на нашето време", коментира Ричард Ма.

През октомври скандинавската компания Carlings пусна дигитална колекция улично облекло на цени, започващи от около 11 долара, която беше разпродадена за месец.

"Изглежда някак глупаво да кажем, че сме „разпродадени“, което е теоретически невъзможно, когато работим с дигитална колекция, защото можем да създаваме толкова, колкото искаме", обяснява директорът на Carlings Рони Микалсен.

"Бяхме поставили лимит за количеството продукти, които да произвеждаме, за да ги направим малко по-специални", поясни той.

Дигиталната колекция на Carlings е произведена като част от маркетингова кампания за техните истински, физически продукти. От фирмата обаче смятат, че концепцията има потенциал - в края на 2019 г. е планирана втора линия дигитални облекла, пише investor.bg.

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК