fallback

Авиокомпания се разкая за изхвърлянето на пътник от борда

Изпълнителният директор на "Юнайтед Еърлайнс" обеща потърпевшият да бъде компенсиран

12.04.2017 | 15:20 Автор: Тодор Петров

Авиокомпания "Юнайтед Еърлайнс" се извини за насилственото извеждане на пътник от борда на самолета. Изпълнителният директор на фирмата изрази съжаление и обеща потърпевшият пасажер да бъде компенсиран.

В трето официално съобщение изпълнителният директор на "Юнайтед Еърлайнс" Оскар Муньос определи случилото се като ужасно и обеща подобни инциденти вече да няма. 

Проявата на агресия от страна на служител на "Юнайтед Еърлайнс" продължава да събужда възмущение. Група американци от азиатски произход се събраха на летището в Чикаго, за да изразят своя гняв от случилото се. 

Протестиращите скандираха, че когато тяхната общност е под заплаха, те са готови да отвърнат на удара. Други демонстративно нарязаха картите си за лоялни клиенти към авиокомпанията на малки парченца.

 

fallback
Още от Репортажи
fallback