Магазините в луда надпревара за коледно внимание. Витрините на големите търговски вериги в Ню Йорк вече са с празничен вид.
И тази година традицията , обаче не е свързана само с привличането на повече клиенти. Украсата е коледният подарък на дизайнерите за града.
Емблематичната коледна украса на витрините на магазините е традиция, започната от веригата Мейсис през 1870 година. От тогава универсалните магазини в Ню Йорк се надпреварват кой ще бъде с най-пищната, уникална и атрактивна украса на главната си витрина.
"Подготовката на украсата за следващата Коледа започва в момента, в който приключи текущият празничен сезон. С екипа започваме да обмисляме идеи за това как трябва да изглежда следващият ни проект. Не става въпрос за състезание с нашите колеги. По-скоро мислим за украсата като подарък за жителите на Ню Йорк и за това как да я направим максимално интересно и вълшебно преживяване за тях. Откриването на коледната витрина е не само традиция, но и своеобразен празник за веригите магазини, които често организират и коледни концерти", споделя дизайнерът Рое Палермо.