fallback

Дали хотел или ресторант отговаря на своите звезди, КЗП ще провери

Туристическият бранш казва, че трябва по-високо качество на услугата, за да се задържат гостите

11.06.2019 | 18:54 Автор: Ивайло Николов

КЗП започва проверки по морето от 1 юли. Акция ще започне първо от търговските обекти с проблеми през миналия летен сезон.

От туристическия бранш признават, че ни очаква трудно лято и шансът ни е да задържим летовниците като повишим качеството на туристическия продукт. В една от големи туристически агенции в Бургас казват, че повечето от клиентите им тази година са предпочели Турция.

В хотелски комплекс край Созопол почиват по-висок клас туристи и съответно изискванията са по-високи. Според мениджъра на туристическия обект проблемът на българския туризъм не е в храната, която се предлага, а в липсата на качествен персонал. 

От Комисията за защита на потребителите очакват българските туристи да бъдат по-активни, защото по-често сигналите за нередности по морето са предимно от чужденци.

И тази година под прицел ще бъдат хотели и ресторанти - дали условията на категоризацията съответстват на звездите които дадения обект притежава, в ресторантите менютата дали отразяват коректно грамажите, цени на български език.

Гледайте видеото.

Харесайте и страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Репортажи
fallback