Google инвестира в бизнес развитието на партньорите си от над 30 държави

България е във втората вълна от страни, в които ще бъде реализирана програмата

21.09.2015 | 10:57 Редактор: Мариета Иванова
Google инвестира в бизнес развитието на партньорите си от над 30 държави

Google инвестира в бизнес развитието на партньорите си в над 30 държави чрез специална коучинг програма - Google Partners Business Coaching. България също е част от проекта, наред със страни като Великобритания, Япония и други. Обучението за поканените партньори е безплатно, стана ясно на един по-ранен етап.

Подробности за целите на програмата сподели пред www.bgonair.bg Пламен Петров от  Equinox Partners, който ще проведе и обучението в България.

Ето и цялото интервю:

Каква е необходимостта, според Вас, от подобно обучение именно на представители в медийната област?

Необходимостта за реализиране на програмата възниква от желанието на Google да предостави възможно най-модерните и работещи форми на подкрепа на бизнес развитието на своите партньори.  Бизнес коучинг програма е насочена към собствениците и управителите на дигитални агенции, които са сертифицирани партньори на Google в България. Преминавайки през програмата, те ще имат възможност да задвижат реални и трайни подобрения на бизнеса си чрез повече стратегическа работа и фокусиране върху решенията с висока добавена стойност.

Каква е ролята на Google в партньорството ви?

Google създава Бизнес коучинг програмата и финансира реализирането й, което се осъществява чрез компании, които са експерти в използването на коучинг подхода в отделните държави. За България това е Equinox Partners, която беше избрана на база на отличните референции от клиенти,  устойчиво реализирани предишни подобни проекти, както и заради успешното преминаване през процеса на строга селекция от мениджърите на проекта в САЩ.

Провежда ли се в други страни и какви са целите й да се осъществява в такъв мащаб?

Програмата в момента се реализира в над 30 държави, като България е във втората вълна на пускането й заедно с държави като Япония, Канада, Бразилия и други. Подготовката за тази втора вълна започна в началото на годината, когато заедно с горните държави преминахме през интензивно обучение за водене на програмата в офиса на Google в Буенос Айрес, Аржентина.  

Целта за провеждането на програмата в този голям мащаб е да се осигури равнопоставен достъп до експертна коучинг подкрепа на Google партньорите, като по този начин се стимулира тяхното бизнес развитите независимо от географското местоположение.