Xiaomi стъпва на пазара в САЩ

Китайският производител ще започне с продажба на аксесоари

13.02.2015 | 12:17 Редактор: Велко Каменов
Xiaomi стъпва на пазара в САЩ

Китайският производител на смартфони Xiaomi ще стъпи на пазара в САЩ, съобщава Bloombeg. Компанията все още няма да пуска смартфоните си на пазара в САЩ заради по-сериозните регулаторни пречки, а ще започне с продажба на слушалки и други аксесоари.
Xiaomi е компания, известна с това, че продава всичките си продукти онлайн и не управлява други магазини освен електронни. Стратегията за американския пазар ще бъде същата като продажбите на аксесоарите ще се осъществяват през сайта Mi.com.

Уго Бара, който е вицепрезидент за международните операции в Xiaomi, разкри повече подробности около плановете на компанията. Той обясни, че ще стартират с продажби на аксесоари, защото е по-лесно подобни продукти да бъдат пуснати на пазара, тъй като те не изискват сертифициране, локализация или сериозно тестване. Xiaomi не притежава толкова сериозен ресурс, призна Бара. Въпреки че стъпката е малка, тя е важна за компанията, която ще получи обратна връзка от потребителите в САЩ.

Президентът на Xiaomi Бин Лин заяви, че не планира IPO в близко бъдеще. В момента компанията е оценена на около 45 милиарда долара и иска да се възползва от някои от предимствата, които имат компании, чиито акции не се търгуват на борсата.