Как да печелим от доброто управление на марката

20.02.2015 | 09:00
Как да печелим от доброто управление на марката

Как да печелим от доброто управление на марката?

Гост на Инвестбук с Дориана Ранкова е Илиян Ковачев, криейтив директор и основател на Ilyan.com

Част от темите в разговора: какво е бранд – лого, символ, дизайн, стил, лична репутация, какво хората асоциират от него, кои са елементите на бранда, корпоративен бранд, държавен бранд, туризъм и още:

  • Как се постига положителният ефект?
  • Кои са терените, на които оперира?
  • Колко струва изграждането на бранда?
  • Ако компания планира да диверсифицира работата си, да разшири полето на действие или да придобие друга компания, изобщо да преструктурира и/или да се разшири, как управляваме този процес, за да не пострада брандът?
  • Брандовете в социални мрежи.

Вижте разговора във видеото.