Alibaba се заема с дистрибуцията на мобилни игри

Nintendo увеличава двойно производството на конзолата Switch

18.03.2017 | 17:33 Редактор: Тодор Петров
Alibaba се заема с дистрибуцията на мобилни игри

Китайската технологична компания Alibaba отновно посяга към дигиталния бизнес, навлизайки в дистрибуцията на мобилни игри, пише CNBC. Alibaba инвестира 1 млрд. юана заедно с няколко други компании за мобилни игри, с които ще разпространяват заглавия между Китай и други части на света.

Достигането на повече мобилни игри до играчите може да се окаже предизвикателство, когато става дума за Китай. Разработчиците трябва да получат одобрение от правителствените цензори преди играта да бъде пусната за сваляне.

Nintendo е решила да увеличи поне двойно планираното производство на конзолата Switch в рамките на фискалната си година, завършваща през март 2018 г., като се позовава на силното търсене, твърдят източници, запознати с плановете на компанията, пише Wall Street Journal.

Switch, хибриден продукт, създаден за използване както у дома, така и навън, трудно се намира в магазините, откакто беше пуснат в продажба. Nintendo не е разкрила официално данни за продажбите, но подразделението ѝ в Северна Америка описа началния тласък като най-силния в историята на компанията.

Четете още в Investor.bg