Денят ON AIR

Всеки делник от 19:30 часа
още

Пл. Димитров: Чрез бутона Dislike във Facebook могат да се профилират вкусове, нагласи и да се сегментират нисши

Зад тези социални мрежи стои един огромен рекламен и маркетинг бизнес

17.09.2015 | 09:37 Редактор: Ирина Георгиева
Пл. Димитров: Чрез бутона Dislike във Facebook могат да се профилират вкусове, нагласи и да се сегментират нисши

Facebook работи върху създаването на dislike ("не харесва") бутон. Ще предизвика ли това вълна от "хейтърство"? Това коментира психологът Пламен Димитров в предаването Денят Он Ер. По думите му такъв бутон е пробван в много други сайтове и мрежи преди Facebook, но досега не са достигнали търговски ефект.

"Дълбинният маркетинг изисква много психологически анализ и това какво "харесваме" и какво "не харесваме" е много важно, за да се профилират вкусове, нагласи и да се сегментират нисши." - коментира Димитров.

"Хейтърството може да се проявява по много начини, той е един богат свят от преживявания." - добави Димитров.

Зад тези социални мрежи стои един огромен рекламен и маркетинг бизнес, така че това, което се нарича big date отдавна иска да знае какво не се харесва, обясни психологът. По думите му потребителите на тези мрежи са много важен източник на маркетинг информация. 

Чуйте: