Повече от 100 жалби са подадени към омбудсманите на Топлофикация-София

62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни

26.08.2015 | 12:26 Редактор: Ирина Георгиева
Повече от 100 жалби са подадени към омбудсманите на Топлофикация-София

Повече от 100 жалби са подадени за по-малко от месец в приемната на тримата обществени посредници на "Топлофикация-София". 62 от сигналите са подадени писмено, а 40 са устни, съобщи БНР. 

Повечето от жалбите са свързани с несъгласие с изравнителните сметки за парно и топла вода, каза за "Хоризонт" един от тримата обществени посредници Деян Дянков.

рябва да се обърне внимание също, че преди да стигнат нещата до фактуриране от страна на "Топлофикация", изравнителната сметка е трябвало да бъде възразена в топлинния счетоводител. И при положение че абонатът не го е направил това нещо, не си е направил труда да възрази изравнителната сметка, да каже, че не е съгласен с нея, вече като се стигне до фактура от "Топлофикация", нещата стават по-сложни. Мисля, че и там могат да се намерят някои решения, но основно абонатите трябва да гледат и да сравняват с предходен период какво са ползвали, защото така излизат, общо взето, отговори на много въпроси." - обясни Дянков, цитирано от БНР.

До края на тази седмица ще бъде готов сайтът на тримата омбудсмани на "Топлофикация-София". На него ще има качено типово заявление за жалби, което да улесни потребителите във връзката им с обществените доставчици.