BULGARIA ON AIR The Inflight Magazine

Публикувана:

 

 
BULGARIA ON AIR The Inflight Magazine e бордното списание на националния авиопревозвач България Ер. То е пълноцветно луксозно издание за бизнес, анализи, пътувания и лайфстайл, разпространява се безплатно на борда на всички полети на авиокомпанията, както и до специално селектирани получатели – висш мениджмънт, политически и общественозначими лица.

Познато от 2003 година, списанието е определяно като най-четеното бизнес и лайфстайл списание в България.

На повече от 150 страници ще откриете полезна и забавна информация от света на пътуванията, модата, музиката, спорта, науката и политиката. Списанието има отделна секция, посветена изцяло на България: къде може да отидете, какво си струва да видите и правите.

Винаги можете да откриете бордното списание на „България Ер” в джоба на седалката пред вас и да се насладите на удоволствието от откриването на нови, непознати места и факти. В случай, че желаете да станете един от авторите на списанието или искате да публикувате реклама, може да се свържете с редакционния екип на  този адрес.

Нашите читатели са предимно хора с големи финансови възможности, но с малко свободно време с ограничена възможност да следят ежедневните медии. Много от тях посочват времето на самолета като единственото, което им остава, за да четат. Голяма част от читателите ни са хората, които вземат решенията в България – добре образовани, добре печелещи и с високи изисквания. Обхватът на нашите рекламодатели е много широк – от банки и компании от финансовия сектор, през туристически агенции, висококачествени хотели и престижни ресторанти до производители и дистрибутори на луксозни стоки, автомобили и високотехнологични устройства.

Периодичност: Месечна (от 1-во число всеки месец)

Списание BULGARIA ON AIR се издава в тираж 10 000 безплатни копия.

На борда на самолетите на авиокомпания България Ер пред всеки пътник (вътрешни, международни и чартърни полети). Освен това около 700 бройки от списанието се разпращат персонално до значими фигури в политическия, обществения и икономическия живот – министри, депутати, посланици, мениджъри на големи компании и т.н. 

Обем: 128 пълноцветни страници
Съотношение редакционно/рекламно съдържание: 70/30
Потенциална аудитория: средно около 110 000 души месечно (почти 100% в Европа)

Представяне на списанието можете да видите тук, а условията и тарифите за публикуване на страниците на бордното списание можете да намерите тук.

Коментари ( 0 )