Betano - първият хазартен партньор на Световното първенство

29.03.2023 | 09:00 Автор: Ирена Бакърджиева

В късна сделка от края на миналата седмица букмейкърът Betano, който е един от най-големите хазартни оператори в България, стана един от официалните партньори на Световното първенство по футбол.

От FIFA също потвърдиха новото спонсорство с Kaizen Gaming, фирмата стояща зад бранда Betano онлайн превю. Компанията вече официално се превърна в първия бетинг партньор на Световната купа.

Споразумението е описвано като историческа стъпка в комерсиалната история на футболната централа. Целта е да се създаде "забавление и ангажиране" за всеки футболен фен по света с турнира в Катар.

"FIFA и Betano споделят обща визия за използване на технологиите за още по-качествено изживяване за феновете и ние сме страшно развълнувани да предложим нови начини за забавление за всички любители на нашия спорт", споделя Луис Родригес, ръководител в отдела за рекламни партньорства на ФИФА.

"В навечерието на Световното първенство по футбол, обявяването на това вълнуващо партньорство ще промени индустрията завинаги".

Betano пък заявява, че основната му цел е да предложи на феновете отговорни спортни залози от най-висок стандарт, които да увеличат ангажираността със самото състезание, което превзема ежедневието ни в последните дни.

Изпълнителният директор и съосновател на Kaizen Gaming Георгиус Даскалакис добавя: "Ние сме много горди от факта, че се превръщаме в първия официален бетинг партньор на FIFA и на най-голямото футболно събитие – Световното първенство. Тази колаборация ще ни позволи да бъдем по-близко до милиони фенове на великата игра от всяка точка на нашата планета".

Споразумението идва след редица футболно ориентирани партньорства, подписани от Kaizen Gaming през последната година. Betano стана официален спонсор на "Локомотив" (София) в България, "Виктория" (Пилзен) в Чехия, "Флуминензе" в Бразилия и "Порто" в Португалия.

В интервю от преди няколко седмици Христос Цалаврас, директор на спортните продукти в Kaizen Gaming, сподели подготвителната стратегия на компанията за Световното първенство по футбол.

Той наблегна на новото меню, което е специално отделено за най-популярното събитие в спортните залози. То позволява организирането на специални мероприятия, както и много повече възможности за лайв и дългосрочни залози. Предлагат се много допълнителни промоции, както и пълна статистика за мачовете и футболистите, участващи в надпреварата.

В коментар за сделката с FIFA Цалаврас добавя още: "Добавянето на регионална връзка е от съществено значение за нашата стратегия. Подобни партньорства разкриват визията и плановете ни за бъдеща експанзия. Винаги може да очаквате и специално разработени продукти и иновации, които още повече да подобрят потребителското изживяване за всички наши клиенти".

 

Още от Спорт