Септемврийският брой на Bloomberg Businessweek Bg: Природата готви ли ни суши?

Как климатичните промени рефлектират в цените на храните в глобален мащаб е централната тема на шестия брой на изданието, което вече е на пазара

23.09.2021 | 14:30 Редактор: Георги Донков
Септемврийският брой на Bloomberg Businessweek Bg: Природата готви ли ни суши?

Новият шести брой на списанието Bloomberg Businessweek Bg, което се издава от Investor Media Group по лиценз на световния гигант Bloomberg LP, е вече на пазара и е подготвил нова селекция от важни и интересни експертни анализи и коментари за света на международната политика, технологиите и икономиката. Интригуващият въпрос: "Природата готви ли ни суши?“, е на корицата на новия брой. Той насочва и към централния материал в броя, който е озаглавен "Игри на глада“ и разглежда как климатичните промени се отразяват на цените на храните в световен мащаб. 

Къде очакваме да се преживее първия в света "глад, породен от изменение в климата“, нараснали ли са природните бедствия през последните няколко десетилетия, какви са загубите от тях днес, какво казват учените и какво куца – на тези въпроси отговор търси авторът на централния анализ в  броя Николай Вълканов, изпълнителен директор на "Сдружение на модерна търговия“, а преди това управлява InteliAgro, с експертиза, свързана в производството на храни, земеделие и отглеждането на култури. 

"Защо парите не стигат за богат живот“ е вторият голям акцент в шестия брой на Bloomberg Businessweek Bg, а специалният доклад на списанието носи името "Хапче за криптозомбита“. Кой е новият пул за таланти и защо работни позиции като мениджър по многообразието, главен медицински директор или дори дистанционен вицепрезидент съвсем скоро може да станат търсени на пазара, са във фокуса на преводен материал от американската редакция на Bloomberg Businessweek.

Главният редактор на списанието за България Ивайло Лаков, който е част от екипа на Bloomberg TV Bulgaria, като водещ на вечерното предаване "Светът е бизнес“, представи броя в ефира на сутрешния блок на бизнес телевизията. "С всеки брой увеличаваме все повече тиража на списанието. Все още търсим идеалната рецепта, така че да отговорим на високото търсене, но и към момента всеки може да се сдобие със списанието свободно в търговската мрежа“, каза Ивайло Лаков пред водещата на "Бизнес старт“ Живка Попатанасова.

Той обясни, че неговият основен стремеж, като главен редактор на списанието е да гарантира, че то ще предложи интересно и полезно съдържание. Главните акценти и материали от Bloomberg Businessweek Bg са налични и в секцията Businessweek BG на уебсайта на бизнес телевизията bloombergtv.bg.  

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК