fallback

Авиошоу: 737 MAX и законите на аеродинамиката

Е186

18.03.2019 | 23:34

В този епизод на Авиошоу разглеждаме възможните причини за катастрофата на Ethiopian 737 MAX и законите на аеродинамиката - ъгъла на атака и подемната сила с главен асистент Марин Петров от Технически университет-София.

Отваряме архивите, за да  ви покажем премиерата на Boeing 737 МАХ на авиошоуто във Фарнбъро през 2016. Как видя представянето на новата модификация преди 3г Александър Богоявленски.

Епизод, излъчен на 16 март 2019.

Самолетът на Ethiopian 737 MAX полет 302 се разби на 10 март 2019 само 10 минути след излитане от летището на столицата на Етиопия Адис Абеба на път за Найроби, Кения. Всички 157 души на борда загинаха.

Катастрофата, която е втора за тази модификация на 737 след тази на Lion Air през октомври 2018 предизвика въпроси около сигурността и накара над 40 страни, сред които САЩ, ЕС, Китай, Австралия и др. да спрат полетите на най-продавания модел на американския производител, 737 МАХ или дори да затворят въздушното си пространство за него.

Френските власти получиха черните кутии на самолета за декодиране и предаване на етиопските разследващи. В разследването участва и американското Национално бюро за транспортна сигурност, Федералната въздухоплавателна агенция на САЩ.

Boeing обяви на 17 март 2019, че е почти готов с ъпдейта на софтуера на борда на МАХ и ще преразгледа процедурите за обучение на пилотите.

В този епизод на Авиошоу разглеждаме възможните причини за катастрофата на Ethiopian 737 MAX и законите на аеродинамиката - ъгъла на атака и подемната сила с главен асистент Марин Петров от Технически университет-София.

Как бе представен МАХ на авиошоуто във Фарнбъро през 2016-архив на Авиошоу.

Епизод, излъчен на 16 март 2019.

Прочети още на: https://www.bgonair.bg/video/katastrofata-na-737-max-i-zakonite-na-aerodinamikata  

fallback
fallback