Карах електрическата Tesla P90D, модел 2016, из цял Ню Йорк. И тя беше по-бърза, по-удобна и по-практична, отколкото се надявах.
Тук има няколко неща, които трябва да знаете за Tesla P90D. Тази нова версия на Модел S изглежда, като старите версии.
Тя има сладки 21 инчови джанти, панорамен подвижен покрив, заоблени странични линии, стилни, светещи и през деня LED фарове и характерния заден спойлер.
И както и другите модели изминава еквивалента на 38 километра за литър бензин в града и 42 километра за литър на магистралата.
Ако включите обаче „турбо” опцията промяната ще е чувствителна. Колата е невероятно бърза.
Всички признават, че с тази опция колата е по-бърза, от който и да е седан. Направо няма да повярвате, защото от тази кола ще ви се завие свят, ако наистина настъпите педала.
Колата може да развие 100 километра в час за 2,8 секунди. Може да развие скоростта на Lamborghini или Maclaren.
Но за разлика от тези коли, скоростта тук е следствие от постоянно ускорение. Няма забавянето при смяната на скорости – това е едно от предимствата да карате електрическа кола.
И компанията твърди, че колата може да достигне ускорение от 1,1 G. Така че усещането е несравнимо с това, в която и да е друга кола.
Tesla продължава да рафинира и подобрява вътрешните технологии. 17 инчовата тъчскрийн конзола работи гладко, контролирайки музиката, навигацията, климатика и разхода на батериите.
Пробега на колата с едно зареждане е приблизително 480 километра. Седалките предлагат много пространство за широки гърбове, дълги кака и като цяло високи хора.
От зад имате опцията за две допълнителни места. Аз обаче харесах огромния багажник, който получавате, когато предпочетете стандартната конфигурация от 5 места.
От всички забележителни характеристики, готини технологии и софтуер в тази кола, има едно нещо обаче, което ми направи впечатление, че е малко не на място и това е фактът, че за да превключите посоката на движение вие го правите от волана, като при старите коли от 50-те и 60-те години.
Вие наистина дърпате ръчката надолу, за да тръгнете на пред и я вдигате, за да включите на задна. Което е малко безсмислено, защото всичко друго в колата е тъчскрийн или копчета.
Tsala са се постарали, за да гарантират, че получавате достатъчно много екстри за вашите пари.
Всичко от предните и задните камери, wifi и навигацията е включено в базовата цена от 70 хиляди долара.
Но ако изберете неща като спойлера от въглеродни нишки, увеличаването на пробега и тонколоните с висока чистота на звука, да не споменаваме и струващата 10 хиляди долара “турбо” опция, цената бързо нараства.
Цената на колата, която карах за беше близо 140 хиляди долара – не е евтина, но вярвайте ми, струва си.
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Открита е уязвимост в механизма за възстановяване на ДНК на раковите клетки
Blue Origin представи проектиран с AI източник на енергия за Луната
Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Кадър на деня за 5 декември
S&P 500 отчита четвърти пореден ден на ръст и се повишава с 0,4% за седмицата
Всяко второ предприятие у нас разполага със собствен уебсайт
Гръцкият парламент одобри покупката на ракетни системи за 650 млн. евро от Израел