Mission Athletecare се превръща в световна марка за аксесоари

Компанията предлага иновативни спортни аксесоари

06.08.2015 | 16:31 Редактор: Велко Каменов
Mission Athletecare се превръща в световна марка за аксесоари

Компанията за иновативни спортни аксесоари Mission Athletecare бележи сериозен ръст и стратегията ѝ да дава дял на известни спортисти засега е успешна. Основателят и главен изпълнителен директор Джон Шоу говори пред Bloomberg за постиженията и целите си.

Като предприемач трябва постоянно да търсиш възможности на пазара. Беше очевидно, че никой не се опитва да изгради световна спортна марка за иновативни аксесоари. Спортистите трябва да се грижат за себе си да се справят с условия като хлъзгави настилки, студ и жега. Големите компании като Nike, Under Armour и Adidas не обръщаха внимание на аксесоарите. Първоначално визията ни беше да привлечем най-добрите световни спортисти, като им дадем част от компанията. Първият спортист, с когото подписахме, беше баскетболистът от Маями Хийт Алонзо Морнинг. След това подписахме с Миа Хам, Стив Наш, Серхио Гарсия, Дейвид Райт, Дуейн Уейд, Кармело Антъни и Серена Уилямс. Те не само имат дял в бизнеса, а наистина участват в развитието му. Решихме да започнем в сферата на продуктите за лична грижа. Способността да се конкурираме с най-големите играчи на пазара в тази сфера представляваше предизвикателство. След година и половина започнахме да разчитаме на придобивания. Придобихме много интелектуална собственост за разработването на продукти, които да подобрят стабилността на спортистите, когато играят в зала. Пуснахме такъв продукт на пазара през 2011 г. След това насочихме вниманието си към технологиите за охлаждане, които напълно промениха облика на компанията. През 2012 г. пуснахме на пазара кърпа с охлаждаща технология. Благодарение на специалните фибри и текстил, когато вода и въздух заедно допрат повърхността на кърпата, тя моментално се охлажда до 14 градуса целзий. Започнахме с един продукт, а по-късно вече създадохме цяла категория. Mission е лидер в терморегулацията. С прости думи контролирането на температурата на тялото на спортистите, за да се подобри представянето и възстановяването им.

Трябва да има баланс между нуждата от финансиране на бизнеса и предпазването на марката. Получихме предложения от две изключително големи търговски вериги, които развяха предложения за милиони долари пред лицето ми. Беше трудно, защото се нуждаехме от капитал, но единственият начин да спасим марката, беше да откажем и го направихме. Връщайки се назад, това беше едно от най-добрите решения, които сме взимали, за да запазим позициите си на пазара. Днес целта пред нас като компания и бранд, е да продължим да доминираме в сферата на терморегулацията. През последните 5 години растежът ни беше десетократен и с увереност мога да кажа, че стойността ни скоро ще достигне 1 милиард. Вярвам, че Mission може да постигне много повече от това.   

Джон Шоу, основател и главен изпълнителен директор на Mission Athletecare

Продуктите на компанията можете да разгледате на сайта ѝ.