Защо американците залагат на японските автомобили

Лидер в масовия сегмент е Subaru

21.08.2025 • 09:33 Редактор:
Сподели във Facebook Изпрати в Mesanger Изпрати в Mesanger
Общият индекс на удовлетвореност е спаднал с един пункт – до 79.
Общият индекс на удовлетвореност е спаднал с един пункт – до 79.

По-малко доволни стават американските потребители от превозните си средства, става ясно от последното проучване American Customer Satisfaction Index Automobile Study.

Общият индекс на удовлетвореност е спаднал с един пункт – до 79, като това е и средният резултатът на масовите марки.

При премиум брандовете той е 80%, но има и още една група от малки производители, която е отделена като "други". Нейният резултат е най-нисък – 74%.

Както в повечето подобни изследвания, така и тук доминират японските марки, като лидер в масовия сегмент е Subaru с 85%. Следват Mazda и Toyota на второ място с 82, докато Buick, GMC и Honda делят третото място с 81.

На обратния полюс са марките на Stellantis, представени на американския пазар. Последните 4 места в класацията се заемат от Jeep (74), Dodge (72), Chrysler и Ram – по 69.

Четете повече в automedia.investor.bg.

Снимка: pixabay


Четени виж всички Виж всички
Последни новини виж всички Виж всички