Автомобилната марка, която има най-лоялни клиенти, се оказа Toyota. Тя изпреварва дори Tesla и Porsche.
Благодарение на положителния минал опит с моделите на японската компания, 75,8% от купувачите планират да се придържат към същия производител за следващата си покупка.
Феновете на Tesla може и да скандално известни със своята огромна лоялност към марката и нейния главен изпълнителен директор - Илън Мъск, но последните данни от проучването на Auto Express и Carwow Group сред повече от 23 000 души показват, че американската фирма за EV изостава малко от Toyota - "само" 70% от собствениците обещават да купят друга Tesla в бъдеще, като иновациите и околната среда са движещите фактори за това решение.
Нещо повече, премиум марката на Toyota - Lexus, заема трето място на подиума, като страхотните преживявания в миналото, плюс репутацията на бранда за безопасност, са решаващите фактори за 68% от купувачите, които искат да се придържат към марката в бъдеще.
В случая изненадана идва от Porsche, който изпада от топ 3 на най-лоялните клиенти. Нещо повече - германската марка се нарежда след корейския производители Subaru и Kia.
Четете повече в automedia.investor.bg.
Снимка: pixabay