fallback

Марките автомобили, които имат най-лоялните клиенти

Ford се класира най-високо сред марките пикап с 63,8% лоялност

30.09.2022 | 15:10 Автор: Ваня Кузманова

По-голямата част от собствениците на нови превозни средства през изминалата година са се справили с кризата с малките запаси на автомобили при дилърите, което на свой ред се оказа и сериозна поддръжка към съответните брандове – както в премиум, така и в масовия сегмент. 

Най-висок резултат при премиум-марките записва Porsche – 57,4% лоялност, като изпреварва Genesis (54,6%). При първокласните SUV-марки първото място е за BMW – 58,6%, а на второ е Lexus (56,4%). В масовия сегмент лидер е Toyota с 62,2%, като изпреварва Kia (54,1%). Японският бранд печели и при масовите SUV с 63,6%, оставяйки зад себе си Subaru (62,6%).

Ford се класира най-високо сред марките пикап с 63,8% лоялност, като това е най-високият процент на лоялност в проучването. На второ място в тази категория остава Toyota (58,7%).

Повече по темата четете в Automedia.bg 

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback