fallback

Netflix претърпя огромна загуба на абонати, ще пуска план на по-ниска цена

Компанията се бори с нарастващата конкуренция от страна на нови стрийминг услуги

20.07.2022 | 10:02 Автор: Ваня Кузманова

Netflix Inc. претърпя две последователни тримесечия на загуба на абонати за първи път в историята си и заяви, че някои ключови стъпки, които предприема, за да увеличи приходите и ръста на абонатите, ще се случат едва през следващата година.

Компанията е загубила 970 хил. платени абонати през юнското тримесечие, което е по-малко от очакваните 2 млн. абонати. Netflix прогнозира, че през текущото тримесечие ще добави 1 млн. нетни нови абонати.

"Говорим за загуба на 1 млн. вместо за загуба на 2 млн. души, така че вълнението ни е смекчено от по-малко лошите резултати", заяви председателят и съизпълнителен директор на Netflix Рийд Хейстингс в разговора с анализаторите, цитиран от The Wall Street Journal. 

Акциите на Netflix поскъпнаха със 7,4% в следборсовата търговия. Книжата на Netflix преживяха труден период през 2022 г., като загубиха около две трети от стойността си от началото на годината. Компанията се бори с нарастващата конкуренция от страна на конкурентни стрийминг услуги, пренаситения пазар в САЩ и нарастващата инфлация, която според наблюдатели може да свие разходите за развлечения. 

За да стимулира абонаментите и ръста на приходите, Netflix работи по пускането на план на по-ниска цена, поддържан от реклами, и планира да ограничи споделянето на пароли, като таксува домакинствата за споделяне на акаунти.

Повече по темата четете в Investor.bg 

Снимка: Pixabay

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК

fallback
Още от Техно
fallback