Spotify засили инвестициите си в подкасти с нови невероятни услуги

Финансовите детайли около сделките не са обявени публично

17.02.2022 | 17:24 Редактор: Жаклина Иванова
Spotify засили инвестициите си в подкасти с нови невероятни услуги

Spotify засили инвестициите си в подкасти с нови придобивания - на Podsights и Chartable - две услуги, които предлагат повече подробности на рекламодателите и издателите на подкасти, обяви шведската компания, цитирана от Ройтерс.

Podsights помага на рекламодателите да преценят ефективността на своите реклами - една област, която, според Spotify, е голямо предизвикателство. Chartable пък предоставя информация за аудиторията, която помага на издателите на подкасти да измерват ефективността на своите кампании за растеж.

Финансовите детайли около сделките не са обявени публично.

"Нашите придобивания на играчите в технологиите за подкасти Podsights и Chartable са полезни що се отнася до стремежа ни към надграждане на анализа и измерванията на дигиталното аудио съдържание", коментира ръководителят на маркетинга на рекламния бизнес на Spotify Курум Малик.

Базираната в Стокхолм Spotify инвестира сериозно в подкасти за разлика от музикалния си бизнес, тъй като той е с нисък марж, защото плаща част от приходите си на правоносителите. Подкастите обаче ангажират слушателите в продължение на часове, създавайки ценен материал за реклами, което подкрепи оптимизма на Wall Street относно дългосрочното бъдеще на компанията.

Откакто обяви иницатиата "Audio-First" през 2019 г., подсказвайки за фокуса си върху подкастите, Spotify придоби подкаст мрежи като Gimlet Media и Anchor, договори ексклузивни сделки с популярни личности като Джо Роугън и Алекс Купър и инвестира в редица технологии.

Четете повече по темата в investor.bg.

Снимка: Bloomberg.com

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК