Изкуствен интелект и финансови иновации от Mastercard

Найден Маречков гостува във форума "Бъдещето: Общуване"

29.11.2021 | 10:56 Редактор: Тодор Петров

"Mastercard отдавна не е само картата, с която плащаме за стоки и услуги. Изкуственият интелект се използва от нашата компания от много време. По естествен път изкуственият интелект стигна дотам, че вече имаме възможност да го дадем на нашите крайни клиенти", заяви Найден Маречков - директор "Развитие на продукти" в Mastercard по време на форума "Бъдещето: Общуване".

И подчерта, че за пръв път и само в България са дали на своите клиенти достъп до мобилно приложение, даващо възможност да ни помогне във всички наши ежедневни дейности.

"Чрез определена технология, в която участва изкуственият интелект, дигитализацията ни позволява да направим всичко много по-сигурно за крайните клиенти", изтъкна Маречков пред Bulgaria ON AIR. 

И добави, че са дали възможност на изкуствения интелект, в комбинация с човешка намеса, виртуалният консиерж (апликацията) да помага на хората във всяка дейност от ежедневието им.

Гледайте целия разговор във видеото.

Снимка: Investor Media Group

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК