Twitter придоби Breaker за подобряване на публичните разговори

Двете компании разкриха решението си чрез публикации в блоговете си

05.01.2021 | 11:09 Редактор: Ралица Братанова
Twitter придоби Breaker за подобряване на публичните разговори

Twitter придоби приложението за подкасти Breaker, разкриха двете компании днес чрез публикации в блоговете си и в туитове, пише TechCrunch.

Благодарение на сделката екипът на Breaker ще се присъедини към този на Twitter, за да помогне за "подобряване на публичните разговори“ в услугата, както и за да работи по новия, базиран на звука мрежови проект Twitter Spaces.

Самото приложение Breaker ще спре работа на 15 януари 2021 г. То обяви придобиването си в своя блог, където обяснява защо вярва, че екипът ще си пасне добре с Twitter.

"Тук в Breaker ние наистина се вълнуваме от аудио комуникацията и сме вдъхновени от начините, по които Twitter помага за публичните разговори на хора по целия свят“, написа главният изпълнителен директор на Breaker Ерик Бърлин."Впечатлени сме от предприемаческия дух на Twitter и сме ентусиазирани за новите преживявания, които екипът създава“, посочва още той.

Breaker беше основана през 2016 г. и ръководена от главния изпълнителен директор Бърлин и от главния технически директор Лиа Кълвър.

Приложението беше пуснато в момент, в който подкастите все още не бяха преживявания, около които се изграждаха общности. Breaker помогна за промяна в начина, по който възприемаме подкастите, като предложи приложение, в което потребителите могат да харесват и коментират епизоди, да откриват нови подкасти, като следват приятели, да споделят любимите си предавания в социалните мрежи и други, пише Investor.bg.

Според туит на Кълвър тя ще се присъедини към Twitter, където ще се фокусира върху Twitter Spaces, базиран на звука продукт, който ще се конкурира с Clubhouse. Spaces позволява на потребителите на Twitter да си говорят в реално време, използвайки глас, а не текст, както досега.

Новият продукт навлезе в бета тестване през декември. В момента Twitter се опитва да се справи не само с технически проблеми и бъгове, но и с по-сериозни предизвикателства, които са свързани с използването на гласови услуги на живо, в това число и модерацията.

Снимка: Chris Ratcliffe/Bloomberg

Харесайте страницата ни във Facebook ТУК