Facebook пуска нови функции в битката си с Twitter

Една от новостите ще помага на медиите да стават по-популярни.

22.10.2013 | 17:50
Facebook пуска нови функции в битката си с Twitter

В опит да настигне конкурента си Twitter Facebook пусна нова функция, която да помага на медийните компании - „Истории за споделяне“. Тя все още е в тестов период, а целта е да се опрости начинът, по който медиите се ориентират какво да постват във Facebook.

Те ще виждат кое е най-популярното и ще предприемат стъпки да придобие повече изветсност.

Нововъведението е изненада за потребителите, защото многократно пъти от компанията са казвали, че няма да навлизат в бизнеса с управление на информация.

Facebook представи и друго ново предложение - видео рекламите ще могат да се гледат и в мобилното приложение на социалната мрежа. Това ще даде представа как ще изглежда съдържанието от приложенията.

Например от Candy Crush използват често Facebook, за да се рекламира и да привлича нови потребители. Това ще им позволи да видят как точно се използва приложението.

От доста време се чуват слухове, че Социалната мрежа на Марк Зукърбърг се опитва да разшири видео рекламата, защото в крайна сметка там са големите пари и там може да се конкурират успешно с Twitter.

Вижте подробности във видеото на Bloomberg.