Възможно ли е Apple да успее без Стив Джобс в жестоката конкуренция в бъдеще

Изминаха седем години от пускането на първия iPhone.

16.08.2013 | 17:05
Възможно ли е Apple да успее без Стив Джобс в жестоката конкуренция в бъдеще

„Стигнахме до повратен момент в много области, първо при смартфоните. Минаха седем години от пускането на първия iPhone. Визията вече се разви и  достигна почти пълна зрялост - технологично и визуално. Мина и доста време от смъртта на Стив Джобс и Apple започна да се отърсва от редица продукти“, казва Бенедикт Евънс от  Enders Analysis пред Bloomberg.

Продажбите на iPhone са вече над 50% от всички продажби на мобилни телефони по света.

Хората говорят за глобални устройства. Google си играе с Google Glass. Има доста рискови идеи, които се въртят. Теоретично можете да си купите часовник-смартфон вече от няколко години, за около 100 долара. Но не са много добри. Въпросът е как да станат полезни?

По времето на Стив Джобс Apple се стараеше продуктите, които пуска, да са най-добрите. Знаем, че един човек е бил уволнен затова, че не внимавал с шрифтовете - не ги вземал достатъчно на сериозно. Май следващата революция няма да е водена от Apple. Техните продукти ще бъдат много добри, но няма да са сериозен конкурент.

Вижте повече във видеоматериала!