Марковите очила Ray-Ban, превърнати от Facebook в носител на технология, са ранна стъпка в проект за създаване на футуристични очила, които увеличават образа на реалния свят с данни или графики от интернет, заяви главният изпълнителен директор на Facebook Марк Зукърбърг.
"Те ще бъдат следващата стъпка по пътя към очилата с добавена реалност и също ще изглеждат доста добре“, каза Зукърбърг в презентация, откриваща конференция за разработчици, посветена на платформата си за виртуална реалност Oculus.
Техническите спецификации на интелигентните очила, които се произвеждат от френско-италианската фирма, не бяха разкрити.
Партньорството ще съчетае приложенията и технологиите на Facebook с марките Luxottica и технологията за лещи Essilor в интелигентни очила, които се включват в Интернет, за да помогнат на хората да останат свързани с приятели и семейство.
Снимка: Bloomberg.com
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
ЕК глоби Х, социалната мрежа нарушавала правилата за прозрачност
Кметът на район "Изгрев" съобщава за саботажи с боклука
Гръцките фермери затвориха и ГКПП "Капитан Петко Войвода"
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Вода от розмарин и как помага тя на косата?
По-устойчиви доставки на лекарства: Съветът на ЕС подкрепи новия регламент за критичните медикаменти
Минимално инвазивна естетика - с нарастваща тенденция
Учени разгадаха мистерията на радиационните пояси на Уран
ЕС отстъпи: Бензиновите и дизеловите двигатели няма да бъдат забранени
Телескопът Hubble е заснел отново междузвездната комета 3I/ATLAS
Проби от въздуха, събрани преди 35 г., разкриват забележима промяна в сезоните
Почина един от най-популярните японски актьори
Радев отличи огнеборци и доброволци, участвали в овладяването на пожари през лятото
От Черно море излязоха с важна информация за мача с ЦСКА
Вижте резултатите от официалния кантар на SENSHI 29
ФИФА с нововъведение за засадите на световното по футбол
Кристиано Роналдо инвестира в стартъпа Perplexity AI
Netflix купува Warner Bros. в мегасделка за 72 млрд. долара
Инвестиции за над 640 млн. лева правят трите телекома у нас годишно
Подкрепата за еврото остава силна и на ниво държави, и в целия ЕС