Британската консултантска агенция Interbrand състави поредната си класация на най-скъпите марки в света. В ранглистата за 2019 г. влизат 14 автомобилни компании, съобщава AutoMedia.bg.
Най-голям ръст спрямо предходната година сред тях отбелязва Ferrari (+12 процента), а Kia е загубила 7 процента от стойността си.
Според Interbrand, Toyota отново е най-скъпият автомобилен бранд в света. Стойността на марката е оценена на 56,236 млрд. долара, което е с 5% повече в сравнение с миналата година.
На второ и трето място са Mercedes-Benz и BMW. Немските марки са оценени съответно на 50,832 и 41,440 млрд. долара, като увеличението на стойността им спрямо 2018 г. е 5 и 1 процент. Volkswagen струва 12,921 млрд. долара, а Land Rover - едва 5,855 млрд.
Снимка: Pixabay
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Хранителен режим при Хашимото
Стартират нови национални програми за скрининг на колоректален и цервикален рак
Защо корейското кимчи е полезно за имунната система?
Инфекция с Campylobacter при деца – как да я разпознаем?
Съоснователят на Neuralink стартира проект, който може да промени човешката еволюция
Роботът Optimus е усвоил бягането, движейки се почти като човек
Открита е уязвимост в механизма за възстановяване на ДНК на раковите клетки
Blue Origin представи проектиран с AI източник на енергия за Луната
Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Кадър на деня за 5 декември
S&P 500 отчита четвърти пореден ден на ръст и се повишава с 0,4% за седмицата
Всяко второ предприятие у нас разполага със собствен уебсайт
Гръцкият парламент одобри покупката на ракетни системи за 650 млн. евро от Израел