fallback

Сидеров с нетрадиционен PR и политически маркетинг на барабаните

Милена Хлебарова коментира снимките на лидерът на "Атака" от ресторант в София

15.10.2018 | 10:03 Автор: Ивайло Николов

Волен Сидеров често е ставал център на внимание с изявите си извън работните си ангажименти. Последният такъв случай беше от преди няколко дни, когато в социалните мрежи се появиха снимки на лидерът на "Атака", който пуши на закрито в заведение, до него идва оркестър, а Сидеров дори се изявява на барабаните.

Специалистът по протокол и етикет Милена Хлебарова коментира случая и обясни, че понякога в социалните мрежи такива ситуации се изкривяват и даде пример с информацията, че Сидеров пуши на закрито. Хлебарова беше категорична, че политикът не е пушач и ако е имало цигарен дим в заведението, той не е идвал от лидера на "Атака". 

"Когато си народен представител, когато си влязъл в публичното пространство, ти си продаваш кожата и си такъв навсякъде. Г-н Сидеров е от много дълго време в политиката, той е изпечен политически Ас. Той много добре знае как трябва да се държи и какво трябва да прави", коментира Хлебарова в студиото на "България сутрин". 

Тя е убедена, че действията на Сидеров в ресторанта са политическа кампания, която е планирана.

"Това е политически маркетинг, който той налага, защото има нещо в предвид. Иска да се позиционира в европейския консервативен блок, има такава възможност, прави си нетрадиционен PR", каза още Милена Хлебарова пред Bulgaria ON AIR.

Експертът по протокол и етикет обясни, че дори мястото е специално и настоя, че всичко това, което се вижда от снимките, е политически PR.

"Музикалното му пристрастие е само един нюанс от неговия образ. Естествено е, че зад всеки политик повече навън, стоят обиграни личности, които знаят как да правят имидж", допълни още Хлебарова.

Тя припомни, че подобни действия виждаме и от водещите политици в Европа и света. 

Вижте видеото с целия разговор.

fallback
Още от България сутрин
fallback