Американец се подложи на бирена диета и успя да отслабне с цели 20 килограма. Дел Хол се отказва от храната и започва да консумира само кехлибарената напитка, като на ден изпивал от две до пет бутилки бира. Пиел също неподсладен чай, кафе без захар, газирана вода, мултивитамини и така издържал 46 дни.
Съвременните изследвания, анализиращи кехлибарената напитка доказват, че съдържанието ѝ е витаминозна и антиоксидантна бомба. Откъде идва тогава наименованието "бирено коремче" и може ли тя да развали фигурата ни? На тези въпроси отговарят фитнес инструкторът Мартин Гергов и журналистът Павел Владимиров в "България сутрин".
Освен тези ползи на бирата, Владимиров добави и хидратиращото ѝ действие, както и ползата ѝ за бъбреците.
Фитнес нструкторът пък поясни, че въпреки естествените си съставки, напитката съдържа и калории. Затова любителите ѝ трябва и да спортуват, за да поддържат форма. Той поясни, че бирата съдържа и въглехидрати, като е нормално американецът да е свалил толкова килограми, тъй като той не е консумирал никакви белтъчини. Когато обаче системно се консумират храни или напитки без белтъчини, се губи и мускулна тъкан, което не е здравословно.
"Всяка крайност за мен е непотребна. Истината е в някаква балансираност", смята Павел Владимиров.
"Правилното хранене, което може да се спазва преди лятото, е мезето, например печено филе, да бъде чисто. Съчетано с бира е идеална комбинация, защото напитката съдържа само 48 калории", поясни пред Bulgaria ON AIR Гергов.
Харесайте страницата ни във Facebook ТУК
4 зодии ще бъдат благословени финансово до края на 2026 г.
В чест на Световното първенство по футбол 2026: от стотици фенове в България до зрелищно светлинно шоу
Терзиев за "Евровизия": Ще посрещнем всички гости, които изберат да посетят и София
АПАЗ: Закриването на Съвета по цени крие риск от забавен достъп до нови терапии
Ползите от лененото семе за организма
Двама кандидати ще се състезават за поста управител на НЗОК
6 често задавани въпроса за секса при бременност
Мъск изненада с това твърдение за Starship: Колко обем ще може да изнесе в Космоса
Космическият влекач LINK се готви за сближаване с телескопа Swift
Не е смъртна присъда, ако космонавт се откъсне от МКС – ето какво може да се случи
Ще загуби ли Земята гравитацията си по време на слънчевото затъмнение през 2026 г.?
Боеприпас изплува на 50 метра от брега
РЗИ-Варна с безплатни изследвания за ХИВ и хепатит днес
Бургас ще бъде домакин на музикалния конкурс „Евровизия 2027“
Гонки продължават да тормозят варненци през нощта
Изтича срокът за подаване на заявления за школите на Общински детски комплекс – Варна
Норвежката централна банка запазва лихвите без промяна, но очаква повишения в бъдеще
Cisco разочарова с прогнозата си за AI поръчките
ЕС губи близо 25% от пречистената вода заради течове
Бургас ще бъде домакин на "Евровизия" 2027