fallback

Заради слаби продажби: H&M ще затваря магазини

Модната компания ще увеличи онлайн усилията си

15.12.2017 | 15:08 Автор: Тодор Петров

Шведската модна компания H&M планира да затвори още магазини и да увеличи онлайн усилията си, след като представи по-слаби от очакванията резултати за четвъртото си финансово тримесечие, съобщи компанията в прессъобщение.

Продажбите за периода септември-ноември са се свили с 4% - до 50,4 млрд. крони (5,96 млрд. долара) в сравнение със същото тримесечие на 2016 г. Докладът, включващ годишните резултати на компанията, ще бъде представен на 31 януари 2018 г.

H&M отчете най-силен спад на тримесечните си продажби от над десетилетие в петък, след като по-малко клиенти са посетили магазините ѝ. Акциите се обезцениха с над 13 на сто, най-сериозният дневен спад от 16 години насам. 

Според компанията групата продължава да расте като цяло през годината, но ръстът е бил ограничен от продажбите през последните три месеца, които са били доста под очакванията на H&M.

Четете повече по темата в Investor.bg

fallback
fallback