fallback

Progress планира да построи 9-етажна сграда в София

Компанията обяви, че с Telerik вече официално са едно

16.05.2016 | 15:15 Автор: Луиза Божинова

Технологичната компания Progress обяви, че Telerik, която тя придоби през 2014 г., вече носи името Progress, както в България, така и глобално. Окончателното сливане на дейностите на двете компании беше потвърдено лично от екипа, включително от съоснователите на Telerik Васил Терзиев и Светозар Георгиев, така и от главния маркетинг директор Мелиса Пълс и главния оперативен директор Джери Рули. 

Във връзка с разрастването си Progress планира да построи 9-етажна сграда в София, която ще е с площ 11 500 кв. метра и ще се намира в близост до сегашните сгради на компанията. Тя ще е с капацитет от над 1000 души, а строежът ѝ ще стартира през есента на тази година. Създаването ѝ е свързано с 10-процентния ръст на броя на служителите на Progress в България на годишна база. Освен конферентни зали, пространства за срещи и отворени офисни пространства, сградата ще включва и център за данни.

Ръководителите на Progress разкриха още, че от сключването на сделката по придобиване досега броят на служителите е скочил с 10 на сто. Припомняме, че през декември 2014 г. Progress Software приключи сделката за придобиването на Telerik, която беше обявена през октомври същата година и е на стойност 263 млн. долара. Плановете са тенденцията за разширяване на екипа да се запази, а до 2020 г. служителите в България да достигнат над 900 души. Целта на Progress е да увеличи броя на своите топ таланти в сферата на инженерните и бизнес въпросите, както и в дигиталния маркетинг, обяви Джери Рули, главен оперативен директор на Progress.

Плановете на Progress са да запази името на "Академията на Телерик“, тъй като брандът е добре разпознаваем в България. За целта тя ще се нарича "Telerik Academy by Progress”. По думите на Рули ще продължат инвестициите в самата академия, като до края на тази година ще бъде удвоен екипът, занимаващ се с обучения в София. Същевременно в столицата Progress ще се сдобие и с нова зала за обучения. Новият уебсайт също ще е под името на Telerik и ще съдържа локализирани обучителни материали за потребители извън страната.

9000 души вече са преминали присъствените обучения на академията, а над 30 000 са използвали онлайн материалите, които тя предлага. Всичките общо 3300 видео урока са гледани общо 4,5 млн. пъти. Членовете на екипа в момента са общо 25 и са ситуирани в 10 града в България. От Progress обявиха, че 97% от завършилите академията работят в софтуерната индустрия.

Във връзка със сливането компанията представи и новите си бранд и лого.

Същевременно Progress представи своята нова платформа Progress DigitalFactory, която има за цел да помага на компаниите да се възползват от пълния потенциал на дигиталния бизнес.

"Искаме да помогнем на компаниите да се възползват от дигиталната трансформация и да бъдат по-успешни“, коментира единият от съоснователите на Telerik Васил Терзиев.

Самата платформа е базирана в облака и предоставя на бизнеса цялостно и гъвкаво решение за създаване на различни преживявания за всеки канал. Целта е да се улеснят колаборациите и да се улеснят експертите по маркетинг и информационни технологии.

DigitalFactory предлага няколко вида решения – за управление и скалиране на уебсайтове и дигитални активи с цел разширяване на глобалното присъствие на бизнеса, персонализиране и оптимизиране на цялостното дигитално преживяване на клиента, адаптиране на продуктите в мобилна среда, така че да се създават приложения за всякакви мобилни устройства и операционни системи.

Платформата стартира официално през септември, а от юни дотогава се планират пилотни проекти с избрани клиенти. 

Повече иконoмически новини четете на Investor.bg.

fallback
fallback